۶۰

بهتره هر حرفی رو به هر کسی نگی

بعضی حرفام باید فقط واسه خودت بمونه


۵۹

چقد خوب و راحتم اینجا

و تو همین تاریکی ولو میشم رو تخت و سعی می کنم صدای جیرجیرک که از دل شب میاد رو تو مغزم بلندتر کنم از صدای آدمای تو سریال مزخرفی که صداش میاد ...

یکی از فاکتورای آرامش شب، صدای جیرجیرکه...قبول داری؟

۵۸

خدا میخواد بگه باشه میخوای تلاش کنی اوضات تغییر کنه و حالت بهتر شه؟؟؟!! باشه برو...به درک برووو دهنت سرویس که شد میتمرگی سرجات و لال میشی و به کارت ادامه میدی...میفهمی اینجاییم که هستی از دولتی سر منه و اگر تو هیچی نیستی هیچییی

بنده ی مزخرف من که هوا ورت داشته که خیلی توانمندی!

ولی بدردنخورتر از این حرفایی

۵۷

نشستم رو تخت تو تاریکی

غم گینم

غم گییین

امروز یه مصاحبه ی دیگه داشتم و بازم پرسیدن چرا!!

میخواستم بگم به تو چه...دلم میخواد...تو بگو حقوق پیشنهادیت چندهههه انقد زر نزن و  وقت منو نگیر!

ولی گفتم ممنون از وقتی که گذاشتین!