۱۴

 ازون شباس که چشام نشتی دارن

۱۳

وقتی میگه باشه گلم! :|

۱۲

مهندس جداااا" بی شعورییی

۱۱

مثه احمقا گوشیم روشن مونده بود رفته بودم پایین

اونم دقیقا روی گربه های بوس و بغلیِ آقا پسر

برگشتم دو تا مسخره ها کنار میزم دقیقا بالا سر موبایلم  وایساده بودن

کصافطااااای مزخرف

اگه فضولی کرده باشین خدا از چشاتون دربیاره

مسخره های بی شعوووووور

۱۰

دلم درد می کنه

باید افقی بشم تا درک کنید؟!

حوصله ی کمک کردن به هیچ احد الناسی هم ندارمممم

اصن نمیخوام کمک کنم به من چهههه

یه ذره به خودشون زحمت بدن یاد بگیرن خودشون

۹

دلم برای بابا خیلی تنگ شده

چشمام خیلی می سوزه

دلمم درد می کنه

اعصابم وحشتناک داغونه

قلبم یا جای نفسامم درد میکنه...نمی دونم کجاست دقیقا ولی انگار داره یه استخون شکسته بهش فرو میره...


دنیا، واسه شما که دوسش دارید بر وفقتون میشه! واسه من که دوسش ندارم میشه عذاب! دنیا برای خودتون، بذارید من برمممممم بابااااا

۸

خدایا ببخشید بازم...ولی نمیخوای این بازیو تموم کنی؟ 

من بشخصه از بازی کردن خسته ام...میشه تعدیل نیرو کنی؟

۷

ازت ناراحتم خیلی هم! تو از اون دسته آدمایی هستی که باشه هات فقط رو هواست! ........، تو که حرف با عملت یکی نیست‌...فقط نمی دونم چرا هستی !!!

۶

و برای چندمین بار خسته ترینم...

۵

و خیال کردم فقط دوست داشته شدن در ازای همه ی نداشته هایم کافیست...

۴

و من خیال کردم که "عشق" درمانگر است!

۳

خدا جون واقعا چرا مردارو انقدر خنگ آفریدی و ماهارو با انتظار اینکه بدون حرف زدنِ مستقیم فهمیده شدن!!!!!

چرا آیا؟؟؟!!!

خدایا ببخشید تو کار خداییت دخالت می کنم ولی  این ترکیب رو مقابل همم قرار دادی؟!

 اون انتظار داره من حرف بزنم تا فهمیده بشوم!! و من انتظار دارم فهمیده بشوم بدون اینکه حرف بزنم!!

۲

روز خیلی شلوغی داشتم

خیلی خسته شدم

خیلی بد بود

آدمها هم خیلی مزخرف بودن امروز

از همه شون خستم

از کارمم خستم خیلی خیلی خسته

آدمای کارم باعث این همه خستگی و دلزدگیمن...

من با کار کردن مشکلی ندارم...تنبلی هم تو کارم ندارم...

ولی متاسفانه تنبلی کردن تو کار بهترینه

من احمقم که تند تند کارامو انجام میدم...چون همین باعث میشه کارای بیشتر و بیشتری ازت خواسته بشه

و حتی انتظارات شخصیِ اون آدمای مزخرف اطرافت ببیشتر!

من بلا استثناء بلااااا استثناء از همشون بدم میام!

اگه این نشون میده که من آدم بدی هستم اصلاااا و ابداااا مهم نیست! من بد و مزخرفم هستم حتی!

یعنی محض رضای خدا یکیشون حس خوب نمیده حضورش به آدم

از همشون فراری و حتی بدمم میاد ازشون

امروز انقدر از دستشون عاصی بودم که رفتم تو نت دنبال آگهی های استخدامی!!!

باز تو سرم زد برم جدی جدی دنبال مهاجرت...

بخدا بخداااا خیلی خسته شدم از این جماعت...

حس می کنم دارم تحلیل میرم کنارشون...

خیلی آدمای زبون نفهمی هستن...

بیشعوراااای روانی 

روح آزارا...

مغزشون دیگه درک نداره...خودخواه ها

فکر می کنن خیلی زرنگن...

غیبت گوهای احمق...

بازیگرای فضول! (این بهترین ترکیب و تعریفه واسشون)

اعوذ بالله من الهمتون!

۱

یک دو سه امتحان می کنم یک دو سه!!

وقتی همش در حال فرارم از هر علت جوندار و بی جونی!

اینجا تنها جاییه که کسی نیس...نیاز به توضیحم ندارم...


من این "فقط مجازی بودن" رو دوست دارم...

من این بین سه نقطه هام فاصله نذارم ها م رو هم بیشتر دوست دارم...

من این "علامت تعجب" های آخر جمله هامم دوست دارم!

من با این عنوان های فقط شماره دار خیلی راحتم...

من دلم میخواد فقط مَن مَن کنم...


اینجا مثه یه گودال عمیقه که تموم گله و شکایتام و ناراحتیامو ازین به بعد میریزم این تو...شایدم بعضی خوشحالیامو!

من به این خونه به دوشی ها عادت دارم...